torsdag 14 april 2011

Ont i tandköttet...

Idag har jag mera ont:( En visdomstand håller på och växer, det har värkt till och från i ett par veckor nu, och idag så har det börjat svida i tandköttet så den kommer nog snart upp:P Förstår inte varför det ska ta sån tid för dem att växa upp? Liksom när man va liten så ploppade tänderna ut hur fort som helst:P

Louise åkte hem för ett tag sen och jag har passat på att fortsätta titta på film på tvn som står kvar i mitt rum, måste förmodligen återbörda den till min bror snart, så ska se så mkt som jag hinner:D Ska även försöka få ner brorsan och klippa klorna på hundarna, ropade på honom för ett tag sen men han har inte kommit ner ännu...-.-

Aja det blev en segdag idag fast det är fint väder, ska försöka röja upp lite utomhus om jag orkar, men förmodligen inte^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar