söndag 1 maj 2011

Trött!

Vaknade imorse och kände mig helt överkörd av tåget, var så himla trött, är det forfarande-.- Förkylningen blir väl sakta men säkert bättre, men det tar låååång tid, vill vara frisk nu! Ska iallafall gå på den dära kursen nu på tisdag, få se vad de hittar på då, men en sak är säker, hon som håller i det verkar inte förstå ett dugg av vad man säger, hon tycker att jag och min bror inte har några problem att prata med folk, och nej, det är klart vi inte har lika stora problem med det när det är hon, jag och brorsan, men skulle det vara en sal med 10 personer till så skulle inte jag och brorsan öppna munnen för att säga något, och det förstår inte hon alls, hon tror inte på det när mamma sa det till henne, skum människa!

Jag måste på något sätt få tag i den dära kuratorn på Habiliteringen som skulle ringa oss, min arbetsteraupet som slutade hade sagt till henne 2 ggr att hon skulle konktakta oss, men inte ett ljud, i värsta fall så får jag kontakta människan på carema, men vill helst inte det då dom är dumma i huvudet de flesta, de ända vettiga människorna jag har mött på är receptionisten och och sjuksköterskan. Menar läkaren som har hand om mig tror inte ens på att jag har Asperger, han tror att jag har ADD och inget mer o.O Har sagt till han flera gånger att läsa diagnosen men inte har det hänt ännu, får hoppas att han har gjort det nu, väntar på att få hem läkarutlåtandet och till det så borde han ha läst papprerna som jag vet om att jag har lämnat in och dessutom talat om flera gånger till vilka jag har lämnat det...:P

Aja, ska se vad jag ska hitta på nu, mamma sa att vi ska hälla på hundarna fästingmedel så ska väl göra det snart:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar