tisdag 17 maj 2011

Bk klubben idag och imorgon!

Idag har det för en gångs skull varit en rolig dag på aspergerkursen! Vi hade pratat om att göra utflykter och då föreslog jag att vi kunde åka till brukshundklubben och det tyckte den andra tjejen som är med att vi skulle, så idag blev det av! Och jag hade turen att träffa på Karolina i affären igår, och började prata om att jag skulle till klubben idag med kursen, då frågade hon om hon och hennes hundar skulle följa med, vilket jag tyckte var en grymt bra idé! Så slapp jag försöka sitta och vara social själv, och så kunde jag få hjälp med att få till en bana, jag hade funderat i flera dagar på hur banan skulle se ut, har så extremt dålig fantasi närdet gäller sånt^^

Så vi var där idag runt kvart i tio och hade en riktigt trevlig dag:) Hundarna var pigga och glada, lillan hoppade sitt första hinder, Denisé rejsade runt hela banan och det gjorde Bella med:) Hero var riktigt sprallig och fick små söta labbefnatt som lillan bara älskade :P Sen fikade vi efteråt, träffade våran kursledare marianne, hennes hund blev inte så glad av att se våra hundar, men glad åt att träffa oss:P Och våra hundar var inte heller så överdrivet förtjusta xD Men det var roligt för vi träffade flera som vi har gått kurser med förut som var där på en gruppträning:)

Sen åkte vi hem och så fikade vi ett tag hemma hos oss, Nova blev glad att träffa Karolina, Ella hade säkert blivit glad hon med om hon hade märkt att hon var där:P

Sen så har det inte hänt så mkt mer nu, mamma ska åka och lämna lite grejer till pappa och så ska vi börja med maten vilket är bra för jag börjar bli lite hungrig:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar