torsdag 6 september 2012

Jahopp

Mkt tankar och funderingar nu, men tror att vad som än händer så blir det bra i slutändan!

Var ute på en långpromenad imorse med hundarna, och träffade på en polare som jag inte ser så ofta, det var trevligt, stod en stund och pratade med henne innan hon var tvungen att springa till skolan, hon skulle tydligen testa på att jobba som vikarie där :) kanske får se mer av henne då om hon jobbar här:)

Har varit effektiv och fixat köket, plus långpromenaden innan dess, och fixat, nu väntar jag på att en viss människa ska ringa snart, sen så får jag se vad som händer, tror mamma ville att vi ska fixa insidan på utställningstältet, missade den när vi gjorde rent det efter helgen :P Dammsuga tror jag oxå att jag hörde nånstans, och kanske torka golvet, nånting blir det iaf:P

Usch vad jag är rastlös nu..kan inte människan bara ringa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar