lördag 14 maj 2011

Åkersberga

Idag har vi varit i Åkergsberga jag och mamma på greyhound racing park, Katta skulle ställa ut Ztella där på boxerklubbens inofficiella utställning, vi tog med oss lillan och Denisé för lite socialträning. Det var ganska fint väder, lite molnigt, lite blåsigt och en del sol:) Det gick bra för dem i ringen och slutade som bästa tik och Bir-valp:D

Sen drog vi en sväng förbi donken för att gå på toaletten, på utställningen så fanns det bara en fungerande toalett vilket var liiite irriterande! Sen åkte vi hem till Katta för att fika och se hennes hus:) Det var fint, de har nog lite jobb framför sig men det kommer att blir riktigt bra när det är färdigt:) Katten var jättesöt den med, och det tyckte Denisé oxå! Får nog ta och skaffa en till henne snart som hon kan leka med :P

Nästa hela är det utställning igen, det ska bli riktigt roligt, då är det lillans tur igen och jag tror att det kommer att gå bra nu, hon blir bättre och bättre tycker jag:)

Men innan dess så är det en vecka på kursen och annat skit, börjar få en klump i magen bara jag tänker på att jag ska åka in till g-berg, vare sig det är carema, arb.medlingen eller kursen, vill bara att allt det ska ta slut! Börjar helt ärligt hata allt det, jag vill försöka men varje gång jag åker dit känns det som om jag hamnar i ett träsk av hemskheter....får hoppas att det blir bättre när jag börjar plugga, ska söka körkortstillstånd och den här gången ska jag ta det! Ska ta bara för automat nu istället för manuell då jag tycker att det blir för mkt för mig att hålla reda på med växling, koppling och hålla koll på allt runomkring, för om jag tar det då kan jag starta doggywalker ordentligt och så har jag en stor förhoppning att allt kommer att bli så mkt bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar