lördag 2 april 2011

Jobbig natt

Fyfan vilken natt....först hade jag problem att somna, när jag precis börjar glida in i sömnen då kom lillebror hem och mina hundar började småmuttra, så fick få tyst på dem, sen var jag klarvaken igen....
Men lyckades tillslut somna för att någon timme senare vakna upp med världens smärtor i magen! Det gjorde så fruktansvärt ont, kunde inte ligga ner för smärtan tillslut, gick upp då för att kanske ta en alvedon eller någonting, då började jag kallsvettas enormt mycket, gick in på toaletten och såg att jag var helt blöt i ansiktet, då stod jag där en stund och visste inte riktigt vad jag skulle göra, då jag helt plötsligt spydde i toaletten.

Kul tänkte jag, måste vara maginfluensa.

Gick och hämtade en hink, sa till mamma att jag var förmodligen sjuk, gick och la mig i sängen (efter att mamma hade fått lillan då hon alltid ligger på ytterkanten vid min mage och det är inte en sån lämplig plats om jag behöver böja mig fram och spy) och la mig i sängen och väntade på vad som skulle hända. Tog 10 minuter, sen somnade jag och sov som en stock resten av natten, och nu mår jag bra så det var inte iallafall maginfluensa :S  Vet inte riktigt vad jag fick där, men jag är glad för att det inte var värre än så:P Men nu är jag jättetrött ändå efter den här natten så ska bara ta det lugnt idag, alla hundarna ligger under täcket och sover så ska nog mysa med dom ett tag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar