fredag 1 april 2011

Lerigt värre!

Usch vad det är lerigt ute nu...stigen där vi går är så sjukt kladdig att man bara halkar runt, hundarna gillar inte alls att gå där.
Speciellt lillan, hon är som en fin liten prinsessa som inte vill smutsa ner sina små tassar, sötnosen<3

Ikväll är det dags att raida på WoW, raidar ungefär 3 dagar i veckan, förut var det bara 2 dagar men av någon underlig anledning har dom börjat på en tredje dag med, vet inte om jag gillar det helt, men man måste inte komma om man inte vill, så blir det för mycket så struntar jag i att komma en av dagarna, det går ju bara man säger till innan :P

Medicinen gör mig så jävla trött btw! Höll på att somna sittandes på golvet när hundarna åt mat, även nu kämpar jag för att hålla ögonen öppna, men när jag väl sover på natten så vaknar jag, surt...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar