tisdag 12 april 2011

Möte igen!

Sitter nu och väntar på att min handläggare ska höra av sig, jag skickade mail igår och frågade om jag kunde ta med mig en hund för jag ska vidare till stan sen med henne, men har inte fått något svar, har försökt att ringa idag, men först så var hon inte där och nu när jag provade sist så var det upptaget, så jag tar med mig hunden ändå så får det bära eller brista:) Ska åka halv ett så det börjar närma sig, hundarna har varit ute på promenad och fått mat, jag är praktiskt taget färdig, ska väl bara sätta på mig strumpor antar jag och så ta med mig lite grejer till lillan:)

Lägger in filmen på Denisé när hon springer på löpbandet, har fixat ett youtube konto och lagt upp den där:)
Watch and enjoy! Ska fxa det sista och försöka skapa kontakt med mamma, hon har fastnat i telefonen tror jag minnsan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar