söndag 10 april 2011

Sol :D

Det är sol ute och det är så himla underbart! Jag har varit ute med hundarnan nu på morgonen och funderar på om jag antingen ska ut och kratta löv eller som mamma sa, vänta med det tills imorgon när alla grannarna är på jobbet eller om jag ska ta och sätta Rizzla på löpbandet och Denisé med, fast helst vill jag ju fortsätta läsa min bok, men gör det ikväll (kanske någon gång på dagen) ;P

Jag är så himla sugen på att sätta fart med utställningarna nu!  Nästa är västerås, det är nästa helg så ska bli spännande, jag har hela 4 hundar att ställa vilket är väldigt roligt, det är 2 hanar och 2 tikar och alla går som tur är i olika klasser:) Men om alla går vidare till bästa han/tik klass så får mamma hoppa in och ta en av hundarna har jag bestämt mig för :D

Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag vill göra, men det lutar mer åt att låta hundarna springa på löpbandet först, sen kanske ringa Nicole och se vad hon hittar på :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar