lördag 30 april 2011

Sommarfina!

Nu är hundarna sommarfina:) Jag och brorsan har klippt klorna och jag har borstat pälsarna, snart ska vi upp och bada dom, måste bara vila lite först eftersom vi har hållt på i typ 2 timmar och båda är trötta.

Förkylningen börjar bli bättre, men det är riktigt segdraget, nu har jag börjar hosta men har inte ont i halsen längre, det enda är att jag kan känna mig konstig på morgonen i halsen, men det brukar gå över när jag har kommit igång.

Har haft världens sov problem nu, vet inte vad det beror på, om det är värmen eller oro i kroppen när jag ska sova, men kanske lite blandat av alltihop, inatt försökte jag iaf somna i 3 timmar innan det gick, kollade kl sista gången 3, känns sååå underbart....not-.-

Jaja det blir säkert bättre snart får vi hoppas:D Ska hitta ngn bok att läsa lite nu innan jag fortsätter med hundarna, mamma pratar i telefon nu så måste komma ihåg att berätta för henne att Lillan stod och slickade på en snigel i trädgården...xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar