lördag 7 maj 2011

Lite om spelet :)

Nu kommer det lite om spelet! Häromdagen fick vi ner Cho'gall, han var en av de sista raid bossarna som vi inte har dödat ännu, nu är det bara 2 st kvar:D Vi kör bara på 10 mans raid, vi har 2 tanks, 3 healers och 5 dps, jag är en av de fem med min Warlock. Lägger in en screenshot som de tog när vi fick ner han:D De blåa sakerna ni ser runtomkring är vårat standar för guilden, The Torment heter den:P
Jag är den som sitter näst längst till höger:P De andra ni ser är några taurens, blood elfs och goblins, kanske något troll och en orc. Det är iallafall ingen undead med, är typ ingen som använder en sån i raiden, kanske bara när vi kör altruns:) Jag har de mesta raser och klasser, förutom hunter och priest, jag har inte orkat skapa några sådana,

har redan 4 karaktärer som ska levlas upp till 85.

Det var lite om det! Nu ska jag och bror gå ut med hundarna på promenad, sen tror jag att vi tar och klipper klorna på dem när vi kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar