torsdag 19 maj 2011

Skogås

Blir det på lördag! Då är det inofficiell utställning där, lillan, Jazon och Tia ska ställas som vi äger, sen Linda och Jawaa om jag inte minns fel kommer med:) Sitter och drömmer mig bort litegrann om det, jag har värsta planerna på att det kommer gå jättebra:D

Idag stannade jag hemma från kursen, hade 2 jätteintensiva dagar så jag orkade inte åka iväg idag, jag åker imorgon istället, vi ska tydligen se på film då tror jag, sen måste jag fråga handledaren vad sjutton hon gjorde med bilderna som hon skickade till mig, de var halva och konstiga, men några bra blev det så tänkte bjuda på en bild!

Här sitter de och tittar på medans vi bar ut agility hindrerna:) Söta små änglarna<3

Nu ska jag nog ta och bada Lillan så hon är fin till helgen:D Sen ska det städas här hemma, det är så skitigt på golven nu! Jag har dessutom lyckats städa mitt nattduksbord så nu vet jag iaf vad jag har och hade på det:P

See u later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar