söndag 15 maj 2011

Tråkdag

Idag är det en tråkdag ute, det är sånt väder att man blir deppig och inte har lust att göra ett skit, så vi har typ suttit inne hela dagen. Men lyckades ta mig i kragen att göra någonting så gjorde lite enkäter och satte lillan och Denisé på löpbandet så de fick springa av sig lítegrann. Nu håller mamma och brorsan på med maten, jag har lite ångest över det här nu för mamma håller på och lagar till någon lamm filé och jag vill inte vara dum och inte äta men moraliskt sett så äter jag aldrig lamm...aja mamma förstår om jag inte vill äta så det blir nog bra!

Imorgon börjar nya veckan och jag har världens klump i magen som bara blir större och större, jag vill inte åka dit alls men måste, det ända positiva är att på tisdag så kanske jag ska ha med mig hundarna för vi ska åka till brukshundsklubben då, men vet inget ännu, ska skicka mail imorgon och fråga. Det känns lite värre att åka dit nu sen mötet med handläggaren, hon gick lite hårt åt på mig och blev typ lite arg och känns som om jag tappat allt förtroende för henne nu, har inte alls lust att träffa henne igen....jag har tyckt ganska bra om henne hittils och känt att hon verkligen vill hjälpa mig, men nu så känns det som om hon vill att jag ska hitta på något att göra nu på en gång oavsett vad det är för någe för jag måste ut och jobba. Hon sa ju inte det förstås, men det kändes så, men jag kan ju faktiskt lika gärna ha fel. Aja vi får se vad som händer, men om inte läkarutlåtandet har kommit hem den här veckan så ska jag ringa husläkaren och boka tid hos henne istället och säga upp all kontakt med idiotläkaren.

Ska ta och läsa lite innan maten nu, sen blir det iaf en promenad med mina små änglar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar