tisdag 21 juni 2011

Hade rätt..

Natten var lååång. Och sömnlös. Har vaknat och somnat hela natten, var väldigt rastlös i sömnen, somnade såklart in rejält imorse strax innan kl ringde och kom knappt upp ur sängen. Snoozade en gång, sen ropade mamma på mig och frågade om jag var vaken, lyckades svara precis att jag var vaken, sen rullade jag praktiskt taget ur sängen. Tillochmed lillan var trött, hon vaknade inte när jag skulle ta ut hundarna i trädgården, utan var tvungen att lyfta på täcket för att väcka henne, sötunge<3

Hade iallafall en trevlig promenad med kursledaren och Karolina, vi gick till en sjö och gick runt där lite, hundarna badade (Karolinas, inte mina) och vi fikade litegrann. Lillan trillade faktiskt i en gång, de stod på en bred brygga som sluttade ner i vattnet, och så var hon helt fokuserad på att följa efter Bella som skulle hämta pinnen i vattnet som Karolina kastade, hon tänkte inte på att det var vatten så hon störtade i efter:P Hon plaskade lite först och började simma utåt, sen så ropade vi på henne, då plaskade hon in till oss och fick värsta damprycket, sprang runt och rullade i gräset :P

Nu har de sovit ett tag, jag är jättetrött så tror jag ska ta och vila en stund nu, men inte sova för då sover jag inte inatt^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar