måndag 8 augusti 2011

Akuttid till tandläkaren: /

Jahopp då verkar det vara en infektion i munnen....så mamma fixade en akuttid till tandläkaren imorgon, är så sjukt nervös nu för jag har extrem tandläkarskräck, mamma eller pappa ska få följa med och hålla i handen, och om tandläkaren säger att dom vill dra ut tanden så ska dom få säga åt dom att de inte får dra ut den...
Hade en väldigt otrevlig stund hos en tandläkare en gång som skulle dra ut 2 tänder på mig när jag skulle få tandställningen och det blev väldigt traumatiskt, så nu är jag rädd för tandläkare och får ren och skär panik så fort någon börjar prata om att dra ut tänderna...usch!!

Vi var iallafall i Vallentuna på hundutställning igår och det gick sådär, det spöregnade hela tiden jag och lillan va inne i ringen, och hon är defenitivt inte en vattenhund av någon sort så hon försökte bara komma in i tältet igen och ville inte göra något som hade med utställningen att göra, men domaren gillade henne ändå så hon fick Excellent och kom 2a i klassen :) Nästa gång ska det gå mycket bättre, det ska gå bäst har jag bestämt mig för :D Bara det inte regnar så xD

Jag är riktigt trött nu, blir lite skum i huvudet av att ha ont i munnen, så ska nog läsa ett tag, sen ut med hundarna och kanske upp till affären med om det blir så :P
Måste köpa en födelsedagspresent till Nicole för hon fyller år imorgon så kan passa på att kolla på någe när vi är i Gustavsberg ändå :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar