torsdag 25 augusti 2011

Det finns hopp!

Jaa ibland alltså! Träffade min nya läkare igår med mamma och jääävlar! Hur trevlig som helst, förstående, kunskap om själva diagnosen, det var en sån skillnad att jag knappt visste vad jag skulle säga till honom, var ju förberedd på det värsta och inte något bra mkt bättre xD Nu har jag ju bara träffat han en gång, men om det fortsätter såhär så kommer allt att kännas mkt bättre, ska tillbaka om 2 veckor och får se då, men det känns iaf bra mkt bättre nu :)
Menar när jag berättade för han att den andra läkaren ständigt ifrågasatte om jag hade ens en diagnos så sa han på en gång att det tvivlar inte han på, hur skönt kändes liksom inte det att få höra!

Var precis ute på en långpromenad med Karolina och hundarna, det var riktigt skönt även om jag fortfarande är lite sjuk, så är väldigt trött nu, men hundarna behövde det så det var det värt :) Sen fick hon även titta på valparna och så pratade vi lite om tyskland, ska åka ner dit snart på ett kort äventyr!

Nu måste jag dra och städa här, ska nog kila upp till affären sen med och köpa någonting till frukost, men lägger in en übersöt valpbild så ni får något att titta på!

Trötta 2 veckorsvalpar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar