tisdag 2 augusti 2011

Hemma är bäst...!

Kom hem sent igårkväll, men har varit så trött hela dagen att jag inte orkat skriva någe idag. Det har iaf varit en trevlig helg, tyvärr så var det strålande sol i 3 dagar på hundutställningen så när vi kom tillbaka till campingen alla dagarna så kändes det som om jag var levande kokt, har dessutom mått dåligt under helgen så det blev jobbigt så, har haft lite feber så vilat och försökt bli av med den idag!
Men jag är iallafal nöjd med min fina skitunge! Det går framåt väldigt mycket, allting lossnar sakta men säkert, så nu ska vi träna tills nästa helg då det är utställning i vallentuna, sen så är det typ två veckors vila innan nästa blir, så då ska vi verkligen ligga i hårdträning :)

Ska skutta i säng nu tänkte jag för ska upp tidigt på ett möte, sen så ska jag hem och städa för imorgon kommer Bella och Hero över och ska sova här medans ägarna åker på en minisemester, det kommer att bli riktigt roligt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar