tisdag 20 september 2011

Another day...

Var hos min superübertrevliga läkare idag med mamma, vi var där för att prata om ett lhu, och jäääävlar vilken skillnad det är mot min förra läkare, han förstår vad jag vill säga fast jag inte riktigt får fram orden, när jag läste intyget som han hade skrivit så jag känslan på en gång att han verkligen förstått hur jag är och det känns så sjukt bra, och ännu bättre när jag fortfarande kommer ihåg vad den andra läkaren sa, tex att han inte kunde se några tecken på att jag skulle ha Asperger, vilket min läkare nu inte tvivlade på en sekund, han hade dessutom läst igenom journalen, diagnosen och andra papper som jag hade lämnat in och det gjorde inte den andra läkaren, när vi hade det tredje mötet hade han fortfarande inte läst min diagnos och skyllde på att han inte hittade några papper på den fast jag lämnat in den till dom 2 ggr -.-
Aja nu har jag iaf den mycket trevliga och förstående läkare och det är hur bra som helst!

Är fortfarande sjuk, har gått på alvedon idag för att orka med dagen, men känner nu att den börjar släppa och huvudet och öronen börjar värka mer och mer. Näsan rinner som ett vattenfall och rösten låter väldigt lustig, tror det är dags för mig att gå och lägga mig! Jezuz, har inte lagt mig så här tidigt sen sist jag var sjuk och det var ett tag sen nu xD Bara jag blir frisk innan lördag, åker båt till Åland då och går på hundutställning där med mamma och resten av folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar