måndag 26 mars 2012

Hatar

Hatar när sånt här händer! Jag tänkte att jag skulle kolla efter något på internet, skulle bara gå på toaletten, nu sitter jag här och försöker komma på vad det var, för nånting var det men kan inte komma ihåg vad!! Och det är så riktigt irriterande...tror det var hyfsat viktigt också nämligen, men det vet jag ju inte nu helt säkert eftersom jag inte kommer ihåg vad det var!

Idag tror jag iaf jag får hem min nya mobil :D och kanske en bok som jag beställde :D Läste nyss ut Som ett eko med Diana Gabaldon, det var på ungefär 1500 sidor, nu har jag börjat på Borta med vinden, tror faktiskt den finns som film när jag tänker efter :D Men har aldrig sett den :P

Nu ska jag mata hundarna och ta ut dom, ogillar starkt det här med sommartid! Jag vaknar på den tiden jag är typ inställd på nu, men nu är det liksom halv tio, tio istället för halv nio, nio, massa irriterande!

Har fortfarande inte kommit på vad det var jag skulle kolla efter så jag ger upp och fixar det andra istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar