fredag 16 mars 2012

Mer inlägg

Förhoppningsvis kommer det att komma lite mer inlägg snart :) Har precis installerat blogger på mobilen så nu kan jag blogga därifrån också :) Kommer nog att komma upp en del bilder nu när jag kan lägga upp det direkt från mobilen, jag är lite lat att lägga in det på data :)

Har iaf börjat med en grej nu, har varit lite kämpigt i ett par dagar men nu börjar det släppa och jag börjar se resultat vilket är så sjukt nice! När jag är färdig så kommer jag nog att skriva lite mer om det :)

Annars så löper nästan alla hundar nu äntligen 2 månader försent! Dom skulle ha löpt i början av januari, men sköt upp det 2 och en halv månad xD Men fördelen med det är att vi slipper löp i sommar! Så det blir inget hinder på utställningarna eller jobbigt, sköööönt:D

Nu ska jag städa lite här hemma, de andra ska iväg ikväll så det är jag och vovvarna hemma, vi ska mysa som bara den tänkte jag! <3  Kanske träna Lillan lite också, vi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar