torsdag 22 mars 2012

Sol!

Idag är det en sån där strålande, varm dag! Har inte varit ute så mycket idag, har hjälpt mamma med saker, men funderar på att ta en längre runda nu med vovvarna, kanske upp till stranden igen :) det är bäst att gå där på eftermiddagen för då ligger solen rakt på där!

Ska nog låta dom vila lite först bara, alla verkar vara ganska trötta just nu, vi har hållt igång ett tag ändå :)

Ser fram emot lördag så sjukt mycket! Ska på bio med några kompisar, det är så länge sen jag gick på bio och hade en kväll på stan, så ska reservera biljetter imorgon, sen på lördag åker jag in och möter upp dom och så ska vi äta lite innan filmen börjar! Ska se:



Den verkar bra, så får hoppas att den är det med när man ser hela filmen! 

Nu ska jag gå och hjälpa mamma med tvätten, och om jag inte är för trött då så tar jag ut hundarna, annars går jag en längre runda ikväll, tänkte strunta i raidet ikväll och inte logga upp på wow alls, skulle först kanske bort, men nu blir det inte så, men struntar i det ändå :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar