lördag 28 april 2012

Blandat väder

Har fått höra att det var ett tag sen jag uppdaterade :D Sånt som händer xD

Har varit i trädgården idag och gräver upp blommor typ som inte ska vara där, men har en riktigt segdag så har inte kommit så långt alls faktiskt :P men kanske ska sätta lite fart igen med det :P
Först var det iaf jättesoligt och varmt och det kändes nästan som om det var högsommarvärme, men nu för en liten stund sen på några minuter typ så blev det totalt molnigt, lite märkligt :P Men jag föredrar kylan framför värmen måste jag säga xD

Annars så träffade jag läkaren nu i veckan och han hade fått tillbaka mina provsvar, tydligen har jag brist på järn och D vitamin så måste börja med piller för att öka på det, men förhoppningsvis så kan jag äntligen bli av med min trötthet om jag gör det, är så trött på att ständigt vara trött, när jag vaknar, hela dagen och hela kvällen tills jag går och lägger mig, det är väldigt drygt faktiskt :(

Funderar iaf på att gå ut med hundarna på en prommis nu snart, ska nog det faktiskt :P

Ajuste, jag gjorde ett mobil inlägg igår, men det kom tydligen inte upp :P lägger in det sen ändå även om det var igår som jag skrev det xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar