lördag 7 april 2012

Lugnt

Har precis läst ut en till bok och sitter här nu och tar det lite lugnt, läste på en hundträningsmetod som heter skvallerträning, det är typ så jag kör med de av mina hundar som har problem med hundmöten, men ska nu försöka verkligen hålla det varje hundmöte, har ju redan sett resultat så ska anstränga mig lite mer nu :)

Funderar på att gå ut en sväng med hundarna, lillan har inte bajsat ännu och vet att hon behöver det, men hon vägrar så tar nog och går en promenad nu för då lär hon göra det :P
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på sen, men det blir nog bra, kanske fortsätter läsa böcker, eller så tar jag och spelar eller ser på tv, nånting blir det iaf :D Pratade även nyss med en person på facebook som ville ringa sen, får se om det blir av eller inte :P

Nää nu ska jag nog gå ut med dom små liven när är ändå är hyfsat ljust ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar