onsdag 13 juni 2012

Hemma!

Kom hem i måndags, så sjukt skönt! Längtade efter de vovvarna som var kvar hemma <3 Har inte riktigt kommit in i rutinerna ännu, tar ett par dagar att få ordning på huvudet, speciellt med sömnen och tröttheten, men vi hade det jättebra därborta! Hundarna gjorde jättebra ifrån sig, och valpen fick bäst resultat, så stolt över henne <3

Idag åkte jag och boendestödet till hundcafét i stan, vi åker då och då för att fika där, men det visade sig tyvärr vara stängt, dom hade ändrat tiderna till 11-17 tisdag till fredag, så jag kommer inte att kunna vara där på ett tag nu vilket är tråkigt. På måndagarna som jag annars hade kunnat åka dit så är det stängt hela dagen :(  Så istället åkte vi och åt på Burger King, visste inte annars vad vi skulle göra, planen var ju att gå på hundcafé, och när det inte gick så hade jag inte en reservplan, så det fick bli så helt enkelt, sen åkte vi hem när vi hade ätit, hundarna är trött iaf efter allt folk som är i t-centralen :)

Har lyckats packa upp resväskan, tog inte en vecka den här gången som det kan göra :D Ska även ut nu och tvätta burar, det är tygburar så är inte helt säker på hur bra det kommer att gå...får försöka helt enkelt bara ^^

Aja nu ska jag titta på något som brorsan sitter brevid mig och tjatar om, han gnäller för att jag sa att jag var klar snart men enligt honom så var jag tydligen inte det :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar