måndag 27 augusti 2012

Baka bröd

Idag ska jag och boendestödet baka bröd, har hittat ett recept på internet som jag vill testa :) Hoppas det smakar gott, vore riktigt kul om det gjorde det :D

Annars så har biverkningarna lättat upp lite, men det är fortfarande ganska drygt, iförrigår mådde jag riktigt dåligt, men inte lika illa igår, men det har märkts på mina spelprestationer på kvällarna att jag mått piss, i onsdags så wipade jag allihop typ 3 ggr för jag hade så svårt att fokusera, och orkar inte göra så mkt där, när jag kör dungeons så är jag så ofokuserad att jag missar massa saker, även om jag gör mitt bästa för att koncentrera mig :P Ser inte fram emot att öka upp dosen sen xD

Nu i helgen är det utställning igen! Jag och hundarna är taggade, måste gå igenom min garderob med och se om det är några kläder som måste tvättas, tror jag har lite, beroende på vad det ska bli för väder :P Hoppas det blir fint och varmt på den sista utomhusutställningen för iår:)

Längtar tills i eftermiddag när jag får prata med min fina igen <3 Oktober närmar sig med stormsteg! Tror inte jag någonsin har längtat så mycket till den månaden som nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar