torsdag 9 augusti 2012

Packar nr2

Vi håller på och packar för fullt idag, hundarna har fått sina klor klippta och de tre som ska med i helgen fick ett bad idag, så tror nog det mesta är redo tills imorgon, ska fixa till mig sen oxå, raka ben och sån skit :P funderar på att kanske ta ut hundarna på en långpromenad nu, så kan jag fixa mig ikväll å så :P Ska bara raka benen, imorgon så duschar jag innan vi åker :) Fast promenaden nu beror iof på när vi ska äta middag xD det är kanske inte jättelångt kvar tills det är dags att börja med den, och då är det lite dumt om vi är ute på promenad :P ahh fixar mig nu istället och går ut med dom efter maten tror jag istället! Vill hinna med och träna oxå innan det är dags att sova och det tar ungefär 40 minuter, och så vill jag prata med den bästa på skype innan sängen kallar!

Btw, i oktober händer något mkt roligt, längtar som fan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar