onsdag 20 april 2011

Ont i ryggen :(

Nu är det några dagar sen jag skrev, har haft så mycket att göra och varit så trött på kvällarna att jag inte orkat skriva alls. Jag har jätteont i ryggen nu efter att jag har legat på mage på golvet, trodde den skulle knäckas när jag reste på mig och så fort jag sitter stilla och sen rör på mig så låser sig hela ryggen och benen håller på att vika sig, hoppas det går över fort : /

Först så var det ju utställningen i söndags, lillan jobbade på bra och slutade som 2a i sin klass med 16 deltagande tikar och så fick hon CK, stolt mamma!! :D Hennes första officiella, jag höll på att spricka av glädje och stolthet:)

Sen i måndags så träffade jag K och hundarna, jag hade med mig hanen vi hade kvar hemma tills måndag kväll, visste först inte om jag vågade släppa honom men bestämde mig för att chansa och se vad som hände, han skötte sig huuuur bra som helst! Höll stenkoll på mig, sprang iväg och kom tillbaka hela tiden för att kolla om jag var med, sötnos! <3 De andra hundarna hade det jätteroligt med och sprang som bara den:)

Måndagkväll åkte hanen hem, hans ägare kom och hämtade honom efter deras minisemester:)

Tisdag minns jag inte längre vad jag gjorde...?

Idag har jag varit på 2 möten på Carema, jag hade missat totalt i huvudet, trodde jag skulle träffa läkaren på morgonen och sen skulle jag på kursen med lillan, så därför åkte mamma med mig och hade hundarna i bilen sålänge, skulle prata med han om medicin och ett läkarutlåtande. Iallafall när jag stod i receptionen och skulle anmäla mig så sa hon att jag skulle träffa sjuksköterskan ?!?! Jag fattade noll och det tog ett tag innan jag förstod att jag hade möte med båda idag och läkaren var inte förrän kl 14 på eftermiddagen *suck*..så typiskt mig att blanda ihop det! Men det löste sig iallafall tack vare att jag fick ta med mig hundarna in till dom:) trodde inte att man fick det men tydligen så har de några patienter som vägrar att gå dit utan hundarna så det är okej för dom *phew*
Så fick ta med mig hundarna efter lillans kurs var klar och åka tillbaka dit och träffa läkaren som faktiskt var helt okej idag, hör och häpna! Han verkar tina upp litegrann och kommer nästan ihåg det jag säger, Halleluleja moment!

Nu är jag pisstrött igen, har varit några tuffa dagar och hoppas att jag kanske kan få sova ut litegrann imorgon:) Ska lägga mig tidigt iaf, ska även börja med en ny medicin så får hoppas att jag får sova med den iaf, det är en av de värsta sakerna som finns, när jag inte får sova när jag försöker....:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar