torsdag 21 april 2011

Städdag

Idag har vi städat massor här hemma, vi brukar alltid försöka göra en storstädning tills storhelgerna, så idag har vi städat undervåningen och imorgon blir det övervåningen, jag lyckades tillochmed få det hyfsat iordning på mitt rum :)

Var riktigt trött imorse när jag vaknade, har sovit lite för lite de senaste nätterna så det slog nog över nu när jag fick sova länge och sov stenhårt istället, men det gick över sen under dagen, men nu är jag ju iof trött igen :P

Träffade Nicole en sväng nu innan maten, vi gick en promenad med hundarna och pratade, lillan blev sååå glad när jag mötte henne vid bussen, hon gillar verkligen henne och Daisy :)

Ikväll är det WoW dags, ska raida och försöka få ner sista bossen i Bastion of Twilight, Cho'gall heter han, lite svår fight så ska kanske kolla om jag kan hitta en bra film om tactsen på youtube, jag kanske ska göra något speciellt som range dps. Min fina karaktär är en Blood Elf Warlock och hon heter Gilraena, jag kör som Destruction / Demonology, har tänkt att kanske prova affliction men trivs så bra med destro:)
Crusader Gilraena om ni är lite nyfikna så kan ni kolla hur det ser ut här, där ser ni stats, gear, hur hon ser ut med alla kläderna på, talents och achievements som jag har fått:) Dags att logga upp nu och fixa lite saker innan det ska börja:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar