tisdag 26 april 2011

Still sick...

Fortfarande sjuk, känner mig inte bättre idag, aningens irriterande......har absolut ingen lust att vara sjuk nu : /

Det är jobbigt att vara sjuk, man orkar inte göra saker, det är svårt att andas så det är jättejobbigt att vara ute med hundarna då...känner sig jue som en pensionär när vi är ute och går för det går så sakta^^

Imorgon ska jag iallafall försöka åka på kursen, vet ännu inte riktigt om jag orkar, får se hur jag känner mig, men har man betalat 1300 kr för att vara med på en kurs på 8 ggr så hatar jag att missa en gång:P

Har väl inte så mkt att säga idag egentligen, är jättetrött fast jag sover mycket förtillfället för att jag är dålig.
Ska väl logga upp och spela lite tror jag, antingen det eller fortsätta läsa böcker, jag saknar verkligen att kunna ha alla mina böcker uppe så jag kan variera mig med dom, hoppas vi flyttar snart så jag kan skaffa en stor bokhylla och få upp alla mina böcker:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar