måndag 25 april 2011

Sjuk : /

Vaknade imorse av att jag drömde att jag hade jätteont i halsen och försökte svälja, men det gick inte för att jag hade så ont, vaknade och insåg att jag hade ont på riktigt, lite surt-.-  Känner mig halvdålig, allting går ultrasegt idag och jag har ingen riktigt lust med någonting...

Jag och mamma har iallafall beställt lite kläder nu till sommaren, får hålla tummarna för att de är fina:) Tyvärr så fanns inte det linnet som jag verkligen ville ha såklart! Men ska hålla utkik efter det och se om de får in den igen, men med min tur så blir jag inte förvånad över om de har slutat sälja skiten.

Vi ska iaf ut och städa lite på framsidan, vi ska kratta och kanske städa ur hennes bil, får se hur mycket vi orkar, känner att jag har en begynnande huvudvärk att se fram emot snart :( Dessutom är inte halsen och näsan glad på mig alls idag....stört att jag kan gå en hel vinter utan att bli sjuk det minsta lilla och jag kan fan gå i tunn tröja ute då, men nu när det börjar bli varmt och vår ute, då ska jag bli sjuk?!? Heeelt galet!

Aja vi ska tydligen kika vidare på lite kläder nu så kanske vi pallrar oss ut snart:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar