lördag 9 april 2011

Uppdaterat

Sådära, nu har jag uppdaterat sidan om mig och hundarna! Älskar den här bloggen, tycker den är så lätt att handskas med och det jag inte förstår är lätt att hitta:)

Livet är fortfarande upp och ner, var på kursen i torsdags och fredags och hos studievägledaren i torsdags, vi tittade på utbildningar och tror att jag börjar få en bild av vad jag vill kanske göra i framtiden, men det är så svårt.

Vi hade värsta stormen häromdagen och vi vågade inte gå ut när det blåste som värst vilket var klokt, det hade vält 5 träd ungefär där vi brukar gå, ett var riktigt stort så tur att vi stannade inne då! Jag har dessutom börjat låta hundarna få gå på löpband, ska köra med lillan nu och hittils har hon fått gått och bara vänja sig, nu idag ska hon få trava en längre stund, så ska fixa det nu:) Titta runt och se hur det vart, kommentera gärna om det behöver ändras! Ska lägga till en sida sen om lite utförligare Asperger tänkte jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar