onsdag 6 april 2011

Bus på promenaden:)

Idag på promenaden så upptäckte lillan helt plötsligt diket med massa vatten i och blev heeeelt fascinerad av det, jag fick tillslut släpa henne därifrån för att komma vidare någon gång:) Men hon var så söt så det var svårt att göra det:P

Har huvudvärk idag igen, vet inte om det beror på medicinen som jag har slutat med nu eller om det är för allt annat som pressar på psykist. Trött är jag iallafall, kan kanske bero på vädret som ändå är grått och trist idag..men men. Ska fixa iordning köket snart och så kanske det var någonting mer, kommer inte ihåg om mamma sa något, så måste fråga henne om det, men har för mig att jag hörde, kan du göra iordning köket och..? Så lika bra att fråga xD


Mina sötaste älsklingar står och spanar ner i vattnet<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar