måndag 2 maj 2011

Det är svårt..

Det är inte lätt med olika myndigheter...jag och mamma har bestämt att jag ska skriva ihop ett dokument som vi ska skicka till pyskiatrimottagningens sektorchef. Har varit hos läkaren flertalet gånger och det har inte känns bra någon gång så nu snart får det vara bra med dom. Läkaren som jag går hos hade sist jag var där fortfarande inte läst min diagnos, han tar sig inte tid för mig och lyssna på det jag har att säga är känslan jag fått varje gång. Ett av mina problem är att jag inte kan säga emot folk, speciellt de som jag inte känner särskilt bra, så om det är någon som är ganska påstridig och håller på och nästan tjafsar med mig så får jag typ en blackout och kan inte säga någonting, det är aningens jobbigt och vissa gånger går jag tilloch med på att göra saker som jag inte vill.

Jaa det är inte lätt det här alls...nu ska jag iallafall hjälpa mamma med tvätten och sen dammsuga lite, imorgon ska vi ringa och boka tid hos kuratorn och jag ska på den där muppkursen jag går..^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar