torsdag 5 maj 2011

Skit....

Skitdag, skitliv, skitläkare, skitkurator, skitcarema, skitf-kassan, allting är bara skit och kommer alltid att vara.....tack så jävla mycket för eran hjälp, NOT!!! Tydligen är jag under någon sorts utredning som jag inte visste om hos läkaren, och tydligen så sitter han och pressar mig för att jag ska reagera på något sätt för att han ska bedömma hur man mår, och eftersom jag inte reagerar på det sättet så är jag tydligen normal och frisk, jävla idioter! Bara för att jag inte klarar av att börja gråta eller bli arg inför folk jag inte känner så är jag tydligen helt frisk?!? Gå och dö säger jag bara.....och dessutom för att jag råkar veta hur man öppnar munnen och pratar så har jag inte en diagnos, utan jag är fullkomligt frisk som kan prata. Uhm, det var inte någon grav utvecklingstörning jag hade utan jag har Asperger!!! Jezuz, vafan alla är ju olika! Även inom det här funktionshindret, fatta det! Jag råkar kunna prata, det betyder inte att jag inte har ett funktionshinder fortfarande....jag har liksom resten av alla bitar, och ibland finns det tillfällen som jag inte klarar av att prata på heller. Menar jag är precis som jag var när jag fick min diagnos som nu, men den där jävla läkaren tänker inte längre än näsan räcker tydligen.....aja jag tänker ligga i sängen idag och dra täcket över huvudet, tur att hundarna inte gillar vädret som är ute så himla mkt.....

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att allt ordnar sig, önskar att man kunde hjälpa. Ta hand om du och vi ses ju snart. kram kram

    SvaraRadera