torsdag 26 maj 2011

Dogwalking

Är något jag har läst mycket om, och jag har pratat med hon som håller i kursen om det, och så när jag visade hemsidan för henne så hittade vi en person som har börjat jobba som det i området där kursen hålls, så hon ringde tjejen som har det och frågade om hon ville komma till oss och prata om det vilket hon ville så tisdag den 7 juni ska hon komma och prata om sitt företag, det ser jag verkligen fram emot då jag har stora funderingar att starta upp det, ska kolla om det kostar jättemkt att söka körkortstillstånd, kommer inte ihåg det, men ska söka det snart iaf och börja övningsköra med pappa och ta körkort för automat. Jag vet att många tycker det är dumt, men det finns väldigt mkt automater i dagens läge och jag vet att jag har väldigt svårt för manuellt, som studievägledaren sa när jag pratade med henne om det här, det är bättre med ett sånt körkort än inget körkort alls vilket är riktigt sant! Sen om några år när jag känner mig mogen för att ägna mig åt det så kan jag ju ta manuell.

Huvudvärk idag igen, fjärde dagen sen jag började med medicinen. yay^^ Hade svårt att somna igårkväll, sov konstigt hela natten och när kl ringde var jag så trött att jag trodde jag skulle dö, så jag sov en halvtimma till på bekostnad av en hundpromenad istället för trädgården. Kändes elakt men jag var så trött, jag behövde den halvtimmen för att försöka bli en människa igen! Imorgon tänker jag stanna hemma, jag orkar inte mer den här veckan. Brorsan har bestämt sig för att sluta på den, han orkar inte med det plus allt med skolan som han har haft vilket är fullkomligt förståeligt.

Har lagt till en besöksräknare förresten! Lite roligt att ha bara:) Ska försöka utveckla bloggen lite mer, lägga till lite sidor, det kommer sakta men säkert:)

See u later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar