onsdag 25 maj 2011

Näst sista dagen

Var det idag på lillans kurs! Idag hade vi miljöträning, lillan är ju vad vid att vara runt bilar och massor med folk så det gick jättebra för henne, Denisé är extremt van så hon brydde sig inte alls:P Vi körde lite slalom och sitt kvar och ligg kvar på parkeringen bland allt folk, det gick bra alltihop, lillan är ju inte så intresserad av lydnad på det sättet men hon tycker det är roligt att lära sig nya saker och få godis för det, Denisé la sig ner som världens lydnadshund när vi började med liggkvar, så när de bara skulle stå vid sidan och vänta medans de tog en hund i taget, då la sig Denisé ner hela tiden och försökte få uppmärksamhet hela tiden och visade vad duktig hon var, sötnöt<3 Sen så gjorde vi inkallningsövning med störning, lillan har inga problem som helst med det, hon kommer som ett skott så fort man kallar in, och det har suttit väldigt naturligt på henne, riktigt roligt <3

Hade huvudvärk idag igen, 3dje dagen i rad, men det känns inte så mkt nu, jag är bara jävligt trött för sömnen har inte varit helt hundra nu. Får hoppas det är övergående och inte beror på tabletterna!

Imorgon är det möte med studievägledaren, jag är nervös nu och vet inte riktigt vad jag ska göra, börjar få de här tvivlena i huvudet, ska jag verkligen göra det här, är det rätt för mig, kommer jag klara det och jag blir helt tokig för jag vill ju hitta på någonting och komma framåt i livet men det går inte, allt jag ser är bara en stor svart fläck som heter min framtid....God, så fort jag börjar tänka på det så börjar jag darra och får rysningar av skräck och ångest, jag vill bara springa och gömma mig under en sten för det är så mycket med allt, pressen knäcker en ibland sakta men säkert, och allt jag vill är bara att ha det bra, få leva i harmoni med mina älskade hundar och kunna ägna mig åt något jag tycker är roligt och helt okej att hålla på med...

Aja ska ta ut mina små bäbisar för sista gången och sen ta och sova, får gå upp imorgon och duscha istället, huvudet tar kål på mig så ska försöka sova istället.

See u later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar