söndag 8 maj 2011

Myspys!

Sånt underbart väder idag!! Hundarna njuter för fullt och jag inte lika mycket, men det är skönt förtillfället ändå:) Nicole ringde så vi tog en sväng med hundarna, satte oss på berget nere vid hamnviken och pratade en stund och hundarna röjde runt, vågade inte släppa mina där för det går så mycket folk, men dom sprang runt ändå i kopplet:P

Sen hemma har jag varit duktig med, först så tog jag disken och efter promenaden bad mamma mig och brorsan att fixa grönsakerna till tacosen, jag gjorde gurkan, tomaterna och salladen medans brorsan gjorde osten:P Började lite innan han men ändå :P Sen blir det middag om ett tag, alla är nog lite trött just nu, mamma och pappa har spenderat hela helgen med att städa sina bilar tillsammans, dom ser fina ut nu så det var nog värt slitet för dom:)

Och tillsist så måste jag säga grattis till lillans pappa som på utställning idag i danmark blev BIR med Cacib och blev då CIB !! ( International Beauty Champion) Lite märkligt att det heter så men förkortningen är cib...någon som har tänkt lite fel där :P

Tror jag ska ta och läsa lite nu och vila upp mig en stund innan maten nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar