måndag 9 maj 2011

Varmt!!!

Det är så himla varmt ute nu! Vet inte riktigt vad som hände, för några dagar sen snöade det ute och nu är det typ 40 grader eller någe i solen?!? Känns som det iaf xD Jag har städat här hemma idag, dammsugit och torkat golven och var tvungen att vila ibland för det bara rann om mig, heeelt galet.

Jag har även ställt in två cider i kylskåpet som jag hade hemma, tänkte dricka dom ikväll, får ju värsta summerfeeling nu så lika bra att passa på:) Imorgon är det kurs i den dära arbetslivs grejen, det börjar bli så tråkigt eftersom jag är där själv hela tiden, brorsan har för mkt med matten för att orka gå och andra människan som ska vara med har varit massa sjuk nu. Så oftast är jag där själv och det är inge roligt, jag gick mest med på det här för att jag ville träffa andra med Asperger, men aningens svårt är det! Får se hur länge det här håller på, förut sa hon till juni så det är väl inte jättalänge kvar så får stå ut ett tag till och fortsätta tjata på att jag vill att det kommer med andra där.

På onsdag är det iaf lillans kurs, det är bra mkt roligare att göra! Sen på lördag kanske eller söndag så ska vi tydligen åka till åkersberga och hejja på Katta när hon ställer ut eller eventuellt ställa åt henne om hon måste hoppa in och jobba, vi får se hur det blir:)

Tror jag ska gå ut med hundarna nu, jag vill gå upp till stranden, men brorsan lär inte gå med på det så funderar på att gå själv, eller så ringer jag Pia å frågar om hon vill gå ut, eller så går jag upp dit själv, det går det med :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar