söndag 22 maj 2011

Utställning i skogås

Jaa igår var det ju då utställningen i skogås, det blev en trevlig dag med massa folk vi känner igen:) Det gick bra för alla våra hundar, den yngsta behöver lite mer träning, men för att vara första gången så var det bra:) Lillan blev Bäst i ras i sin åldersgrupp, sen blev hon bäst i grupp 1 och Best in show 2, så jag är nöjd med hennes instatser:D Vi har inte riktigt nått målet ännu men vi är defenitivt påväg dit och det känns himla bra faktiskt!

Idag har jag och brorsan varit i mölnvik, vi har handlat lite mat för mamma och pappa ska äta räkor och så har jag hämtat ut min nya medicin jag ska prova, ska testa Concerta nu och se om det går bättre än förra gången jag provade, så nu måste jag ringa carema imorgon och boka tid hos sjuksköterskan så att hon kan ta mitt blodtryck och sånt.

Nu måste jag dra, see u later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar