söndag 22 maj 2011

Om sanningen ska fram

Om sanningen ska fram av Eric Amarillo. Ju mer jag lyssnar på den desto mer gillar jag den, den är grymt bra:D Den är så bra så jag tänkte lägga in musikvideon här;)

Idag när jag var på apoteket för att hämta medicinen så hittade jag faktiskt en tub med solskydd till kroppen med solskyddsfaktor 50!! Har inte hittat det direkt förut, 30 brukar vara det högsta. Köpte en sån direkt, ska bli roligt att se om den fungerar:) Om den gör det så betyder det att jag inte kommer att bränna mig lika lätt i år vilket vore underbart, är ju rödhårig och har fräknar så bränner mig på 5 sekunder i solen : /

Juste, det som jag glömde att skriva förut, igår på utställningen så såg mamma en hund som såg ut som en varg, så efter en stund så gick jag fram och frågade, då var det en Ceskoslovensky Vlcak, eller då på svenska Tjeckoslovakisk Varghund, riktigt vacker var hunden, kanske kommer in en sån i huset någon gång i framtiden:) Läs mer om rasen här om ni är sugna:)

Nu ska jag nog läsa lite, men först innan jag drar så kommer videon in:) 
 
See u later!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar