tisdag 14 juni 2011

Äntligen något positivt!

Idag har det varit en bra dag, en riktigt bra dag på länge när det gäller vissa dagar. För det första har jag äntligen verkligen hittat en vettig person på psykiatrimottagningen här att prata med, som faktiskt bryr sig och lyssnar på mig, halleluleja! Sen hade mamma ett tfnmöte med F-kassan och det ledde till ett positivt besked och det behövde vi verkligen, speciellt mamma som kämpar för att vi ska få den hjälpen vi behöver och har rätt till.

Annars så var det ju dubbelutställning i helgen, Rasspecialen var det på söndagen och det vart riktigt lyckat måste jag tycka! Alla hade trevligt och det var en bra stämning för det mesta, så jag är nöjd! Min underbara skitunge fick Excellent båda dagarna, domarna var ganska hårda så jag är mer än nöjd :) Hon går framåt, nu ska vi hårdträna fram till Paris, ska ju på världsutställningen där:)
Det syns iaf tydligen att jag har varit ute i två dagar, jag har fått färg verkar det som, om det är rött eller brunt vill jag inte titta på xD men jag skulle gissa på rött:P

Imorgon ska vi dessutom träffa Sandra och Urax! Lillan kommer att bli så himla glad, hon älskar honom :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar