fredag 10 juni 2011

Spindelskräck

Har jag. Rejäl spindelskräck. Sådär så att kommer det en krypandes så springer jag och skriker.
Igårkväll när jag satt vid datan i sängen och höll på med det sista innan jag skulle sova så ser jag i ögonvrån hur något kryper över golvet. Det var en spindel. En GIGANTISK spindel! Får världens panik, funderade i två sekunder på om jag skulle skrika och väcka hela huset eller om jag skulle försöka få kontakt med min bror på övervåningen eller på något sätt döda den själv. Insåg att jag inte har tid med de 2 första alternativen för den jäveln var satans snabb på att krypa. Så tar en bok och ett kuvert under som jag slänger på den rakt uppifrån, vågade inte trycka till med handen själv^^ Den dog iaf, men då kom nästa problem, det typ sprutade ut innehåll från spindel fram under kuvertet och jag höll på och spy, så ringde min bror som fick komma ner och ta bort den, jag hade världens panik och kunde knappt gå på golvet efter. Den var totalt vidrig och jag vill flytta till ett ställe där det inte existerar några spindlar alls, inte heller insekter överhuvudtaget...det är inte lätt att vara mig ibland ^^

I helgen är det iallafall utställningar, vi får hoppas på fint väder men det ser tyvärr inte lovande ut, det regnar neråt i sverige och det ska tydligen komma hitåt, så vi får se hur det blir med den saken! Men i sånnafall är det bara att dra på sig stövlarna och göra det bästa av situationen :P

Nu ska jag bada lillan och klippa klorna på hundarna, sen blir det till att packa tills imorgon och på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar