tisdag 28 juni 2011

Avslutning på kursen!

Idag hade vi avslutning på kursen, det roliga är att det är typ idag som jag verkligen fått veta vad den heter, Inför arbetslivet kallade dom den :P Vi åkte till en gård på lagnö och spelade kubb, det var jag, brorsan, kursledaren och mina bäbisar :) Dom uppförde sig hur fint som helst, stolt mamma :D Efter vi spelade tog vi en promenad runt, sen kom vi fram till att det var för varmt för att gå runt så vi åkte till grisslinge där hon bjöd oss på glass och sen åkte vi hem :) Det blev faktiskt en riktigt trevlig dag, hundarna är fortfarande helt slut och sover sötnosarna :)

Imorgon är det informations möte på Ersta, det är nervöst men känns bra, hade hoppats på sällskap dit men det går inte så får åka själv, men det är bara på en timme så ska nog kunna hålla mig vaken..I hope :P
Sen är det ett möte till på torsdag, efter det får jag vänta tills slutet av juli och träffa läkaren, sen vet jag inte riktigt vad som händer!

Och nästa vecka är det paris, vi har köpt nya skor och kläder dit så nu är allt sånt färdigt, nu ska vi bara vänta ut tiden och packa :)

Annars så hade jag nog inte så mkt mer på hjärtat för tillfället, ska vila en stund till, har precis ätit middag och det är fortfarande för varmt för att gå ut på promenad, det var 27 grader idag! o.O  Vi ska vänta någon timma innan vi går ut, då kanske hundarna är lite piggare med :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar