torsdag 30 juni 2011

Infomöte

Har jag varit på i 2 dagar, det har varit intressant, det mesta visste jag redan men det var bra att få reda på lite detaljer för hur allt går till. Så nu väntar jag på läkarbesöket som är i slutet av juli och sen vet jag inte ännu hur det blir, men men!

Mamma har varit och köpt rosa resväskor idag, så nu är det snart bara packa och åka :P Ska i helgen se över vilka kläder som ska med och som behöver tvättas, aningen dumt att komma på sånt dagen innan att kläderna är smutsiga (vilket händer ganska ofta:P), sen så ska allt till hunden med, har inte riktigt bestämt mig vilken mat jag ska ta med mig till henne och chansa att hon faktiskt äter den :P Och så måste några leksaker med, det är väldans viktigt :D

Nu ska vi nog äta middag verkar det som, sen så ska hundarna ut, jag ska kolla om det blir någe raid idag och så ska hundarnas klor klippas med ikväll :P

See u later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar