söndag 19 juni 2011

Dags att åka!

Nu är det alldeles snart dags att åka:) Båten går om 2 timmar och jag är färdig! Fast nu kommer vi till den värsta biten. Funderingarna över om jag har fått med mig allt. Har suttit och tänkt ett tag på vad jag ska packa mer, men kan inte komma på någe, så det borde ju faktiskt betyda att jag har fått med mig allt, eller hur?
Haha att det ska vara så svårt! Får nästan huvudvärk av att fundera på om det fattas någe xD Men tror inte det faktiskt. I annat fall så kommer det att visa sig om en stund om jag har glömt något:P Kanske ska ta med mig en tjocktröja, men den tar jag i sånna fall i handen...jaja jag har tio minuter på mig att fundera på saken :D

Nu ska jag stänga ner datan och göra klart det sista, ses imorgon kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar