måndag 20 juni 2011

Hemma igen!

Så va man tillbaka på ön efter turen med båten! Har haft det sjukt roligt, träffade massa roliga (och fulla) människor, sov bort halva dagen och köpte massa saker på taxfreen så nu finns det en gratiskryssning! Mamma och pappa ska åka på den tänkte de och kanske ta med sig brorsorna:) Det var mest faktiskt utlänningar på båten så jag har typ bara pratat engelska känns det som, men lite skoj att damma upp de kunskaperna, skriver ju mest bara på engelska när jag spelar WoW så bra träning att prata med :P Det fanns ju såklart de vanliga idioterna med också, men inte lika jobbiga som förra gången iaf:P Men det var mkt trevligt och det gör vi om! Typ om ett år kanske när jag orkar med det igen:P

Imorgon är det kurs igen, vi ska ut och gå på värmdöleden och jag ska ha med mig mina bäbisar, Karolina och hennes hundar hänger på de med :D Kanske tar några bilder med mobilen och lägger upp om jag orkar, är så seg så kommer inte orka förmodligen imorgon, det tar ett antal dagar att återhämta sig efter en kryssning^^

Ska skutta i säng alldeles snart, vill bara glo runt lite mer först på internet innan jag somnar för är av någon skum anledning fortfarande speedad och rastlös i kroppen efter resan, men samtidigt är jag så trött att ögonen knappt hålls uppe, weird!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar