fredag 17 juni 2011

Städaaaaar!

Nu är jag precis klar med städningen, mitt rum går knappt att känna igen! Jag borde nästan ha tagit en före bild och efter bild så att ni hade fått se skillnaden xD Inga kläder, papper, bomull, hundhår, skräp i allmänhet på golvet, mina högar med böcker på nattduksbordet, byrån och lilla skåpet är undanstoppat ( och hur jag lyckades med det vet jag inte riktigt). Dammat är det nu i hela rummet, tog tillochmed taklampan, sen så dammsugit och torkat golvet, det ända jag inte har gjort är att byta lakan i sängen och det får jag helt enkelt överleva med, blev för trött för att göra det, och så skulle jag dessutom städa badrummet ^^

Såg igår att min favoritblogg att läsa inte kommer att uppdateras på ett tag, tjejen som skriver ska tydligen ta en bloggpaus på obestämd tid, lite tråkigt tycker jag då jag har följt den ett tag, men förhoppningsvis så kommer hon igen:) Samtidigt så förstår jag att det kanske blev för mkt iom att något har hänt på det personliga planet, menar hon kan uppdatera mellan 5 och 10 ggr på en dag, jag är glad om jag lyckas uppdatera varannan dag:P

Och till det roligaste! Imorgon fyller jag år! Jag hade tänkt att fira det med kompisar då, men jag orkar verkligen inte, det har varit väldigt mycket de senaste veckorna och speciellt de 2 senaste, och så ska jag åka på kryssning på söndag vilket är psykist påfrestande fast jag tycker det är riktigt roligt, så jag vill vila upp mig tills dess! Och så vill jag faktiskt helst fira hemma med familjen och äta middag med dom:) Jag och bror ska baka tårta har vi bestämt, jag tar lite kort på vårat mästerverk och lägger ut det här sen när vi är färdiga:)

Shit vad trött jag blev nu, varit en lång dag, ska nog bara ta det lugnt nu och spela lite WoW, funderar på om jag ska levla min Worgen eller om jag ska få in lite pengar till locken, men dailys är så trååååkigt att göra! Ahwell, får se vad jag hittar på:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar