lördag 16 juli 2011

Dagarna går..

Eller snarare springer fram tror jag! Mitten av Juli och det händer massor med hundgrejer nu fram till slutet av augusti, det är så himla roligt! Utställningar, resor, valpar och hundpassning, blir inte bättre tror jag :)

Just nu är jag och storebror hemma själva, de andra har åkt ut till landet. Jag och vovvarna var med Nicole och hennes hund på Djurö marknad, det var mycket trevligt, många barn kom fram och ville klappa hundarna, och det var många hundar runtomkring och de skötte sig hur fint som helst, mina fina bäbisar <3

Sen gick handlade jag och gick hem för att baka rosenbullar :P Andra gången jag gör det, dom blev jättegoda tillslut, men jag måste nog lära mig hur man får dom runda och höga xD mina blir mer platta :P men otroligt goda så det gör inte så mkt :P Bilder på hur dom ser ut!
Jaa det var väl allt för idag, jag ska upp och spela lite, sen så ska jag bara ta det lugnt med hundarna och titta på tv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar