söndag 10 juli 2011

Segaste i stan!

Jag har varit segaste nånsin på att uppdatera, men har varit så trött efter paris så har inte orkat!
Det var iallafall spännande resa, det har varit omväxlande humör på folk och fä, vi tog lite sightseeing dagen innan utställningen och besökte eiffeltornet :) Det var dessutom intressant att se lite kulturskillnader, tex så var tågen inte det minsta barnvagns eller handikapps anpassade, och nästan inte en jävel kunde engelska, de som jobbade på hotell kunde förstås, men det var ändå svårt att kommunicera med dom för de förstod inte liksom enkla ord som är baskunskaper i engelska. Nu tog jag inte några bilder, hade bara mobilen med mig så jag överlät det på andra att ta kort:P Men överlag så var det en mycket trevlig resa! Resultaten kommer snart upp på kennelsidan, men kan skryta med att min lilla underbara bejbi blev 2a i juniorklassen, så stolt över min tjej! Nästa utställning blir om några veckor, då ska vi tälta, premiär för det här året :D

Fick förövrig läkarutlåtande av idiotläkaren på Carema, vill inte gå in på helt vad det står, men jag undrar hur de kan låta sådana puckon ens ta examen och få arbeta som läkare! Vi har ett möte inbokat nästa vecka, då ska mamma följa med och sjuksköterskan som tar proverna på mig där, vet inte riktigt vad som kommer att hända på det mötet men han lär få höra hur dåligt han sköter saker och jag vill defenitivt byta läkare, vill inte ha något mer med honom att göra.

Nu ska jag försöka packa upp väskan efter resan och så hade jag tänkt att jag skulle göra något mer, men kan inte komma ihåg vad det var :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar