måndag 22 augusti 2011

Datorn är trasig...:(

Min data är trasig! Den fick sig ju en liten luftfärd häromdagen när jag låg i sängen med fötterna under databordet, det kom en flygande långben rakt in i ansiktet på mig och jag fick panik, sparkade med fötterna och så åkte datan ner i golvet med en smäll....men tror inte det är så svårt att laga den, det är förmodligen någonting med fläkten som är trasigt för det verkar som om den blir överhettad och så stängs den av då.

Vi har iaf varit i norrköping och eskilstuna på utställning den här helgen, det var inge vidare väder så Rizzla hade inte så stor lust att visa upp sig, men hon fick excellent båda dagarna iaf! Och så deltog hon i uppfödarens grupp båda dagarna och den blev etta med HP både lördag och söndag:)

Annars så händer det inte så mkt, valparna växer och är übersöta! Den första öppnade ögonen idag så snart börjar det hända grejer :)

Har aningens ont i magen oxå, på onsdag ska jag träffa min nya läkare och är så jäkla nervös, händerna börjar typ skaka bara jag tänker på det, hoppas bara att han är vettigare än den förra, men det skulle inte förvåna mig om han är sämre än den förra med min otur när det gäller folk....aja vi får se då, mamma ska iallafall följa med så det är skönt.

Nu ska jag äta lite lunch och sen ska jag ut med hundarna tror jag nog, det slutade regna här för ett tag sen så bäst att passa på då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar